OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. System przeniesienia napędu przy zastosowaniu silnika o małej mocy - 0,25 kW - jest bardzo wydajny i dzięki swojej konstrukcji może być stosowany w urządzeniach podających. OPIS TECHNICZNY Oferowany przez nas motoreduktor przeznaczony jest do współpracy z podajnikami tłokowo - szufladowymi. Wyprodukowany został przez firmę Nord. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawu to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Mocowany jest za pomocą klinu. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. BUDOWA - obudowa silnika wykonana z wysokiej jakości stopów aluminium - silnik napędowy reduktora posiada deklarację zgodności CE. - przekładnia wykonana z aluminium Parametry techniczne: - moc silnika: 0,25 kW (250 W) - przeznaczenie: podaniki tłokowe - szufladowe - mocowanie ośki: tuleja z miejscem na klin
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. System przeniesienia napędu przy zastosowaniu silnika o małej mocy - 0,18 kW - jest bardzo wydajny i dzięki swojej konstrukcji może być stosowany w urządzeniach podających. OPIS TECHNICZNY Oferowany przez nas motoreduktor przeznaczony jest do współpracy z podajnikami tłokowo - szufladowymi. Wyprodukowany został przez firmę Ewmar-Ness. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawu to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Mocowany jest za pomoca klinu. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. BUDOWA - obudowa silnika wykonana z wysokiej jakości stopów aluminium - silnik napędowy reduktora posiada deklarację zgodności CE. - przekładnia wykonana z aluminium Parametry techniczne: - prędkość około: 4,5 obr./min. - moc silnika: 0,18 kW (180 W) - przeznaczenie: podaniki tłokowe - szufladowe - mocowanie ośki: tuleja z miejscem na klin
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. System przeniesienia napędu przy zastosowaniu silnika o małej mocy - 0,25 kW - jest bardzo wydajny i dzięki swojej konstrukcji może być stosowany w urządzeniach podających. OPIS TECHNICZNY Oferowany przez nas motoreduktor przeznaczony jest do współpracy z podajnikami tłokowo - szufladowymi. Wyprodukowany został przez firmę Ewmar-Ness. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawu to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Mocowany jest za pomoca klinu. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. BUDOWA - obudowa silnika wykonana z wysokiej jakości stopów aluminium - silnik napędowy reduktora posiada deklarację zgodności CE. - przekładnia wykonana z aluminium Parametry techniczne: - moc silnika: 0,25 kW (250 W) - przeznaczenie: podaniki tłokowe - szufladowe - mocowanie ośki: tuleja z miejscem na klin
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. Oferowany przez nas motoreduktor wyprodukowany został przez znaną z jakości swoich wyrobów firmę NORD. Przeznaczony jest do współpracy z podajnikami ślimakowymi o mocach 75 kW. Silnik posiada moc 180 W a na wyjściu motoreduktora otrzymujemy 2,2 obrotu na minutę. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawy to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Zawleczką jest śruba Fi 5 o twardości 8.8. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. OPIS SILNIKA Silnik motoreduktora wykonany jest ze stopów aluminium najwyższej jakości. Zapewnia on doskonała i bezawaryjna pracę przez wiele lat. Współpracując z reduktorem tworzy układ napędowy slimaka podajnika ślimakowego lub szuflady podajnika tłokowego. OPIS REDUKTORA Reduktory UNIBLOC posiadają zwarty, aluminiowy korpus, który nie wymaga stosowania dodatkowych pokryw ani uszczelniaczy. Utwardzona obudowa reduktora, zapewnia najwyższą niezawodniść działania, nawet przy pełnym obciążeniu jak również umożliwia w różnorodny sposób mocowania motoreduktora, a wszystko to przy bardzo dobrym współczynniku ceny do jakości. Przełożenie ślimakowe składa się ze ślimaka wykonanego z utwardzonej stali, o specjalnie wyprofilowanej powierzchni bocznej zwojów oraz ze ślimacznicy wykonanej z wysokiej klasy brązu. Taka kombinacja wraz z zastosowanym w reduktorze olejem o wieloletniej trwałości, wykonanym na bazie syntetycznej, zapewnia długi czas pracy i podwyższoną sprawność reduktora. Przekładnie zostały zaprojektowane jako bezobsługowe i są hermetycznie zamknięte. Cztery wielkości reduktorów ślimakowych UNIBLOC - 31, 40 ,50 i 63 obejmują zakres przenoszonego momentu obrotowego do 250 Nm. Seria motoreduktorów UNIBLOC została zaprojektowana w systemie modułowym. System ten zapewnia możliwość dowolnej konfiguracji modułów w zależności od potrzeb. Zestawienie modułów - stopniawejściowego i zaledwie kilku modułów pośrednich umożliwia uzyskanie przełożeń w zakresie od i=5 do i=10000. Przekładnie UNIBLOC posiadające pojedyncze przełożenie ślimakowe pozwalają uzyskać przełożenia w zakresie od i=5 do i=100. Do każdego z modułów pośrednich może zostać przyłączony moduł wejściowy stanowiący adapter IEC, nie powodując konieczności rozszczenienia modułu pośredniego. Reduktory w wersji standardowej, niezależnie od wielkości i przełożenia, są wyposażone w piasto-tuleję sprzęgającą po stronie wejściowej i w wał drążony po stronie wyjściowej. Reduktor w takim wykonaniu jest przystosowany do połączenia z silnikiem. Typoszereg kołnierzy przyłączeniowych oraz sprzęgieł adaptera wejściowego umożliwia zabudowę niemal dowolnego typu silnika kołnierzowego na reduktorze, również silnika z kołnierzem B14. zastosowanie sprzęgła w adapterze wejściowym IEC pozwala na połącznienie wałka silnika z wałkiem ślimaka, niwelując ryzyko niepoprawnego montaż ja i demontaż silnika. Po stronie wejściowej reduktora istnieje także możliwość przyłączenia oprócz adaptera IEC adaptera W lub dodatkowego stopnia walcowego. W razie potrzeby można bezpośrednio połączyć silni z reduktorem, bez stosowania pośredniego elementu sprzęgającego. Motoreduktory ślimakowe UNIBLOC posiadają możliwość zamoacowania: -na łapach - łzpy wykonane po trzech stronach reduktora, -kołnierzowego - dwustronny kołnierz B14. Jedną z opcji jest możliwość wykonania reduktora w wersji z wałem pełnym oraz mocowanego na ramieniu reakcyjnym lub za pomocą zewnętrznego kołnierza. Korzystając z opcji: kołnierzy IEC, adapterów wejściowych W, tulei sprzęgających, kołnierzy wyjściowych, ramion reakcyjnych, dodatkowych walcowych stopni wejściowych - można bezproblemowo dostosować parametry przekładni do wymagań użytkownika. Moment obrotowy: 23 - 316 Nm Wydajność: 0,12 kW - 1,5 KW Decydujące zalety zastosowania napędów z korpusem jednoczęściowym NORD z punktu widzenia użytkownika: -Maksymalna niezawodność -Bardzo wysoki moment obrotowy po stronie wyjściowej -Wysoka obciążalność wału siłami osiowymi i promieniowymi -Cicha praca -Niski koszt eksploatacji -Długi okres użytkowania Parametry techniczne: - prędkość około: 2,2 obr./min. - moc silnika: 0,18 kW (180 W) - średnica osi montażowej ślimaka w reduktorze fi 25 - przeznaczenie: podajniki ślimakowe - mocowanie ośki: zawleczka - śruba Fi 5 o twardości 8.8
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. Oferowany przez nas motoreduktor wyprodukowany został przez znaną z jakości swoich wyrobów firmę NORD. Przeznaczony jest do współpracy z podajnikami ślimakowymi o mocach 100 kW. Silnik posiada moc 180 W a na wyjściu motoreduktora otrzymujemy 2,9 obrotu na minutę. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawy to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Zawleczką jest śruba Fi 5 o twardości 8.8. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. OPIS SILNIKA Silnik motoreduktora wykonany jest ze stopów aluminium najwyższej jakości. Zapewnia on doskonała i bezawaryjna pracę przez wiele lat. Współpracując z reduktorem tworzy układ napędowy slimaka podajnika ślimakowego lub szuflady podajnika tłokowego. OPIS REDUKTORA Reduktory UNIBLOC posiadają zwarty, aluminiowy korpus, który nie wymaga stosowania dodatkowych pokryw ani uszczelniaczy. Utwardzona obudowa reduktora, zapewnia najwyższą niezawodniść działania, nawet przy pełnym obciążeniu jak również umożliwia w różnorodny sposób mocowania motoreduktora, a wszystko to przy bardzo dobrym współczynniku ceny do jakości. Przełożenie ślimakowe składa się ze ślimaka wykonanego z utwardzonej stali, o specjalnie wyprofilowanej powierzchni bocznej zwojów oraz ze ślimacznicy wykonanej z wysokiej klasy brązu. Taka kombinacja wraz z zastosowanym w reduktorze olejem o wieloletniej trwałości, wykonanym na bazie syntetycznej, zapewnia długi czas pracy i podwyższoną sprawność reduktora. Przekładnie zostały zaprojektowane jako bezobsługowe i są hermetycznie zamknięte. Cztery wielkości reduktorów ślimakowych UNIBLOC - 31, 40 ,50 i 63 obejmują zakres przenoszonego momentu obrotowego do 250 Nm. Seria motoreduktorów UNIBLOC została zaprojektowana w systemie modułowym. System ten zapewnia możliwość dowolnej konfiguracji modułów w zależności od potrzeb. Zestawienie modułów - stopniawejściowego i zaledwie kilku modułów pośrednich umożliwia uzyskanie przełożeń w zakresie od i=5 do i=10000. Przekładnie UNIBLOC posiadające pojedyncze przełożenie ślimakowe pozwalają uzyskać przełożenia w zakresie od i=5 do i=100. Do każdego z modułów pośrednich może zostać przyłączony moduł wejściowy stanowiący adapter IEC, nie powodując konieczności rozszczenienia modułu pośredniego. Reduktory w wersji standardowej, niezależnie od wielkości i przełożenia, są wyposażone w piasto-tuleję sprzęgającą po stronie wejściowej i w wał drążony po stronie wyjściowej. Reduktor w takim wykonaniu jest przystosowany do połączenia z silnikiem. Typoszereg kołnierzy przyłączeniowych oraz sprzęgieł adaptera wejściowego umożliwia zabudowę niemal dowolnego typu silnika kołnierzowego na reduktorze, również silnika z kołnierzem B14. zastosowanie sprzęgła w adapterze wejściowym IEC pozwala na połącznienie wałka silnika z wałkiem ślimaka, niwelując ryzyko niepoprawnego montaż ja i demontaż silnika. Po stronie wejściowej reduktora istnieje także możliwość przyłączenia oprócz adaptera IEC adaptera W lub dodatkowego stopnia walcowego. W razie potrzeby można bezpośrednio połączyć silni z reduktorem, bez stosowania pośredniego elementu sprzęgającego. Motoreduktory ślimakowe UNIBLOC posiadają możliwość zamoacowania: -na łapach - łzpy wykonane po trzech stronach reduktora, -kołnierzowego - dwustronny kołnierz B14. Jedną z opcji jest możliwość wykonania reduktora w wersji z wałem pełnym oraz mocowanego na ramieniu reakcyjnym lub za pomocą zewnętrznego kołnierza. Korzystając z opcji: kołnierzy IEC, adapterów wejściowych W, tulei sprzęgających, kołnierzy wyjściowych, ramion reakcyjnych, dodatkowych walcowych stopni wejściowych - można bezproblemowo dostosować parametry przekładni do wymagań użytkownika. Moment obrotowy: 23 - 316 Nm Wydajność: 0,12 kW - 1,5 KW Decydujące zalety zastosowania napędów z korpusem jednoczęściowym NORD z punktu widzenia użytkownika: -Maksymalna niezawodność -Bardzo wysoki moment obrotowy po stronie wyjściowej -Wysoka obciążalność wału siłami osiowymi i promieniowymi -Cicha praca -Niski koszt eksploatacji -Długi okres użytkowania Parametry techniczne:- prędkość około: 2,9 obr./min.- moc silnika: 0,18 kW (180 W)- średnica osi montażowej ślimaka w reduktorze fi 25- przeznaczenie: podajniki ślimakowe- mocowanie ośki: zawleczka - śruba Fi 5 o twardości 8.8
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. Oferowany przez nas motoreduktor wyprodukowany został przez znaną z jakości swoich wyrobów firmę NORD. Przeznaczony jest do współpracy z podajnikami ślimakowymi o mocach 25 i 50 kW. Silnik posiada moc 90 W a na wyjściu motoreduktora otrzymujemy 1 obrót na minutę. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawy to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Zawleczką jest śruba Fi 5 o twardości 8.8. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. OPIS SILNIKA Silnik motoreduktora wykonany jest ze stopów aluminium najwyższej jakości. Zapewnia on doskonała i bezawaryjna pracę przez wiele lat. Współpracując z reduktorem tworzy układ napędowy slimaka podajnika ślimakowego lub szuflady podajnika tłokowego. OPIS REDUKTORA Reduktory UNIBLOC posiadają zwarty, aluminiowy korpus, który nie wymaga stosowania dodatkowych pokryw ani uszczelniaczy. Utwardzona obudowa reduktora, zapewnia najwyższą niezawodniść działania, nawet przy pełnym obciążeniu jak również umożliwia w różnorodny sposób mocowania motoreduktora, a wszystko to przy bardzo dobrym współczynniku ceny do jakości. Przełożenie ślimakowe składa się ze ślimaka wykonanego z utwardzonej stali, o specjalnie wyprofilowanej powierzchni bocznej zwojów oraz ze ślimacznicy wykonanej z wysokiej klasy brązu. Taka kombinacja wraz z zastosowanym w reduktorze olejem o wieloletniej trwałości, wykonanym na bazie syntetycznej, zapewnia długi czas pracy i podwyższoną sprawność reduktora. Przekładnie zostały zaprojektowane jako bezobsługowe i są hermetycznie zamknięte. Cztery wielkości reduktorów ślimakowych UNIBLOC - 31, 40 ,50 i 63 obejmują zakres przenoszonego momentu obrotowego do 250 Nm. Seria motoreduktorów UNIBLOC została zaprojektowana w systemie modułowym. System ten zapewnia możliwość dowolnej konfiguracji modułów w zależności od potrzeb. Zestawienie modułów - stopniawejściowego i zaledwie kilku modułów pośrednich umożliwia uzyskanie przełożeń w zakresie od i=5 do i=10000. Przekładnie UNIBLOC posiadające pojedyncze przełożenie ślimakowe pozwalają uzyskać przełożenia w zakresie od i=5 do i=100. Do każdego z modułów pośrednich może zostać przyłączony moduł wejściowy stanowiący adapter IEC, nie powodując konieczności rozszczenienia modułu pośredniego. Reduktory w wersji standardowej, niezależnie od wielkości i przełożenia, są wyposażone w piasto-tuleję sprzęgającą po stronie wejściowej i w wał drążony po stronie wyjściowej. Reduktor w takim wykonaniu jest przystosowany do połączenia z silnikiem. Typoszereg kołnierzy przyłączeniowych oraz sprzęgieł adaptera wejściowego umożliwia zabudowę niemal dowolnego typu silnika kołnierzowego na reduktorze, również silnika z kołnierzem B14. zastosowanie sprzęgła w adapterze wejściowym IEC pozwala na połącznienie wałka silnika z wałkiem ślimaka, niwelując ryzyko niepoprawnego montaż ja i demontaż silnika. Po stronie wejściowej reduktora istnieje także możliwość przyłączenia oprócz adaptera IEC adaptera W lub dodatkowego stopnia walcowego. W razie potrzeby można bezpośrednio połączyć silni z reduktorem, bez stosowania pośredniego elementu sprzęgającego. Motoreduktory ślimakowe UNIBLOC posiadają możliwość zamoacowania: -na łapach - łzpy wykonane po trzech stronach reduktora, -kołnierzowego - dwustronny kołnierz B14. Jedną z opcji jest możliwość wykonania reduktora w wersji z wałem pełnym oraz mocowanego na ramieniu reakcyjnym lub za pomocą zewnętrznego kołnierza. Korzystając z opcji: kołnierzy IEC, adapterów wejściowych W, tulei sprzęgających, kołnierzy wyjściowych, ramion reakcyjnych, dodatkowych walcowych stopni wejściowych - można bezproblemowo dostosować parametry przekładni do wymagań użytkownika. Moment obrotowy: 23 - 316 Nm Wydajność: 0,12 kW - 1,5 KW Decydujące zalety zastosowania napędów z korpusem jednoczęściowym NORD z punktu widzenia użytkownika: -Maksymalna niezawodność -Bardzo wysoki moment obrotowy po stronie wyjściowej -Wysoka obciążalność wału siłami osiowymi i promieniowymi -Cicha praca -Niski koszt eksploatacji -Długi okres użytkowania DANE TECHNICZNE: - prędkość na wyjściu motoreduktora około: 1 obr./min. - moc silnika: 0,09 kW (90 W) - średnica osi montażowej ślimaka w reduktorze fi 25 - przeznaczenie: podajniki ślimakowe 25 i 50 kW - mocowanie ośki: zawleczka - śruba Fi 5 o twardości 8.8
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. Oferowany przez nas motoreduktor wyprodukowany został przez znaną z jakości swoich wyrobów firmę NORD. Przeznaczony jest do współpracy z podajnikami ślimakowymi o mocach 25-50 kW. Silnik posiada moc 90 W a na wyjściu motoreduktora otrzymujemy 1 obrót na minutę. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawy to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Zawleczką jest śruba Fi 5 o twardości 8.8. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. OPIS SILNIKA Silnik motoreduktora wykonany jest ze stopów aluminium najwyższej jakości. Zapewnia on doskonała i bezawaryjna pracę przez wiele lat. Współpracując z reduktorem tworzy układ napędowy slimaka podajnika ślimakowego lub szuflady podajnika tłokowego. OPIS REDUKTORA Reduktory UNIBLOC posiadają zwarty, aluminiowy korpus, który nie wymaga stosowania dodatkowych pokryw ani uszczelniaczy. Utwardzona obudowa reduktora, zapewnia najwyższą niezawodniść działania, nawet przy pełnym obciążeniu jak również umożliwia w różnorodny sposób mocowania motoreduktora, a wszystko to przy bardzo dobrym współczynniku ceny do jakości. Przełożenie ślimakowe składa się ze ślimaka wykonanego z utwardzonej stali, o specjalnie wyprofilowanej powierzchni bocznej zwojów oraz ze ślimacznicy wykonanej z wysokiej klasy brązu. Taka kombinacja wraz z zastosowanym w reduktorze olejem o wieloletniej trwałości, wykonanym na bazie syntetycznej, zapewnia długi czas pracy i podwyższoną sprawność reduktora. Przekładnie zostały zaprojektowane jako bezobsługowe i są hermetycznie zamknięte. Cztery wielkości reduktorów ślimakowych UNIBLOC - 31, 40 ,50 i 63 obejmują zakres przenoszonego momentu obrotowego do 250 Nm. Seria motoreduktorów UNIBLOC została zaprojektowana w systemie modułowym. System ten zapewnia możliwość dowolnej konfiguracji modułów w zależności od potrzeb. Zestawienie modułów - stopniawejściowego i zaledwie kilku modułów pośrednich umożliwia uzyskanie przełożeń w zakresie od i=5 do i=10000. Przekładnie UNIBLOC posiadające pojedyncze przełożenie ślimakowe pozwalają uzyskać przełożenia w zakresie od i=5 do i=100. Do każdego z modułów pośrednich może zostać przyłączony moduł wejściowy stanowiący adapter IEC, nie powodując konieczności rozszczenienia modułu pośredniego. Reduktory w wersji standardowej, niezależnie od wielkości i przełożenia, są wyposażone w piasto-tuleję sprzęgającą po stronie wejściowej i w wał drążony po stronie wyjściowej. Reduktor w takim wykonaniu jest przystosowany do połączenia z silnikiem. Typoszereg kołnierzy przyłączeniowych oraz sprzęgieł adaptera wejściowego umożliwia zabudowę niemal dowolnego typu silnika kołnierzowego na reduktorze, również silnika z kołnierzem B14. zastosowanie sprzęgła w adapterze wejściowym IEC pozwala na połącznienie wałka silnika z wałkiem ślimaka, niwelując ryzyko niepoprawnego montaż ja i demontaż silnika. Po stronie wejściowej reduktora istnieje także możliwość przyłączenia oprócz adaptera IEC adaptera W lub dodatkowego stopnia walcowego. W razie potrzeby można bezpośrednio połączyć silni z reduktorem, bez stosowania pośredniego elementu sprzęgającego. Motoreduktory ślimakowe UNIBLOC posiadają możliwość zamoacowania: -na łapach - łzpy wykonane po trzech stronach reduktora, -kołnierzowego - dwustronny kołnierz B14. Jedną z opcji jest możliwość wykonania reduktora w wersji z wałem pełnym oraz mocowanego na ramieniu reakcyjnym lub za pomocą zewnętrznego kołnierza. Korzystając z opcji: kołnierzy IEC, adapterów wejściowych W, tulei sprzęgających, kołnierzy wyjściowych, ramion reakcyjnych, dodatkowych walcowych stopni wejściowych - można bezproblemowo dostosować parametry przekładni do wymagań użytkownika. Moment obrotowy: 23 - 316 Nm Wydajność: 0,12 kW - 1,5 KW Decydujące zalety zastosowania napędów z korpusem jednoczęściowym NORD z punktu widzenia użytkownika: -Maksymalna niezawodność -Bardzo wysoki moment obrotowy po stronie wyjściowej -Wysoka obciążalność wału siłami osiowymi i promieniowymi -Cicha praca -Niski koszt eksploatacji -Długi okres użytkowania DANE TECHNICZNE: - prędkość na wyjściu motoreduktora około: 1 obr./min. - moc silnika: 0,18 kW (180 W) - średnica osi montażowej ślimaka w reduktorze fi 25 - przeznaczenie: podajniki ślimakowe - mocowanie ośki: zawleczka - śruba Fi 5 o twardości 8.8
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. System przeniesienia napędu przy zastosowaniu silnika o małej mocy - 0,25 kW - jest bardzo wydajny i dzięki swojej konstrukcji może być stosowany w urządzeniach podających. OPIS TECHNICZNY Oferowany przez nas motoreduktor przeznaczony jest do współpracy z podajnikami tłokowo - szufladowymi. Wyprodukowany został przez firmę Ewmar-Ness. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawu to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Mocowany jest za pomoca klinu. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. BUDOWA - obudowa silnika wykonana z wysokiej jakości stopów aluminium - silnik napędowy reduktora posiada deklarację zgodności CE. - przekładnia wykonana z aluminium Parametry techniczne: - prędkość około: 4,5 obr./min. - moc silnika: 0,25 kW (250 W) - przeznaczenie: podaniki tłokowe - szufladowe - mocowanie ośki: tuleja z miejscem na klin
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzięki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. Oferowany przez nas motoreduktor wyprodukowany został przez znaną z jakości swoich wyrobów firmę NORD. Przeznaczony jest do współpracy z podajnikami ślimakowymi o mocach 25 i 50 kW. Silnik posiada moc 90 W a na wyjściu motoreduktora otrzymujemy 1 obrót na minutę. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawy to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Zawleczką jest śruba Fi 5 o twardości 8.8. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. OPIS SILNIKA Silnik motoreduktora wykonany jest ze stopów aluminium najwyższej jakości. Zapewnia on doskonała i bezawaryjna pracę przez wiele lat. Współpracując z reduktorem tworzy układ napędowy ślimaka podajnika ślimakowego lub szuflady podajnika tłokowego. OPIS REDUKTORA Reduktory UNIBLOC posiadają zwarty, aluminiowy korpus, który nie wymaga stosowania dodatkowych pokryw ani uszczelniaczy. Utwardzona obudowa reduktora, zapewnia najwyższą niezawodność działania, nawet przy pełnym obciążeniu jak również umożliwia w różnorodny sposób mocowania motoreduktora, a wszystko to przy bardzo dobrym współczynniku ceny do jakości. Przełożenie ślimakowe składa się ze ślimaka wykonanego z utwardzonej stali, o specjalnie wyprofilowanej powierzchni bocznej zwojów oraz ze ślimacznicy wykonanej z wysokiej klasy brązu. Taka kombinacja wraz z zastosowanym w reduktorze olejem o wieloletniej trwałości, wykonanym na bazie syntetycznej, zapewnia długi czas pracy i podwyższoną sprawność reduktora. Przekładnie zostały zaprojektowane jako bezobsługowe i są hermetycznie zamknięte. Cztery wielkości reduktorów ślimakowych UNIBLOC - 31, 40 ,50 i 63 obejmują zakres przenoszonego momentu obrotowego do 250 Nm. Seria motoreduktorów UNIBLOC została zaprojektowana w systemie modułowym. System ten zapewnia możliwość dowolnej konfiguracji modułów w zależności od potrzeb. Zestawienie modułów - stopnia wejściowego i zaledwie kilku modułów pośrednich umożliwia uzyskanie przełożeń w zakresie od i=5 do i=10000. Przekładnie UNIBLOC posiadające pojedyncze przełożenie ślimakowe pozwalają uzyskać przełożenia w zakresie od i=5 do i=100. Do każdego z modułów pośrednich może zostać przyłączony moduł wejściowy stanowiący adapter IEC, nie powodując konieczności rozszczenienia modułu pośredniego. Reduktory w wersji standardowej, niezależnie od wielkości i przełożenia, są wyposażone w piasto-tuleję sprzęgającą po stronie wejściowej i w wał drążony po stronie wyjściowej. Reduktor w takim wykonaniu jest przystosowany do połączenia z silnikiem. Typoszereg kołnierzy przyłączeniowych oraz sprzęgieł adaptera wejściowego umożliwia zabudowę niemal dowolnego typu silnika kołnierzowego na reduktorze, również silnika z kołnierzem B14. zastosowanie sprzęgła w adapterze wejściowym IEC pozwala na połącznienie wałka silnika z wałkiem ślimaka, niwelując ryzyko niepoprawnego montaż ja i demontaż silnika. Po stronie wejściowej reduktora istnieje także możliwość przyłączenia oprócz adaptera IEC adaptera W lub dodatkowego stopnia walcowego. W razie potrzeby można bezpośrednio połączyć silni z reduktorem, bez stosowania pośredniego elementu sprzęgającego. Motoreduktory ślimakowe UNIBLOC posiadają możliwość zamoacowania: -na łapach - łzpy wykonane po trzech stronach reduktora, -kołnierzowego - dwustronny kołnierz B14. Jedną z opcji jest możliwość wykonania reduktora w wersji z wałem pełnym oraz mocowanego na ramieniu reakcyjnym lub za pomocą zewnętrznego kołnierza. Korzystając z opcji: kołnierzy IEC, adapterów wejściowych W, tulei sprzęgających, kołnierzy wyjściowych, ramion reakcyjnych, dodatkowych walcowych stopni wejściowych - można bezproblemowo dostosować parametry przekładni do wymagań użytkownika. Moment obrotowy: 23 - 316 Nm Wydajność: 0,12 kW - 1,5 KW Decydujące zalety zastosowania napędów z korpusem jednoczęściowym NORD z punktu widzenia użytkownika: -Maksymalna niezawodność -Bardzo wysoki moment obrotowy po stronie wyjściowej -Wysoka obciążalność wału siłami osiowymi i promieniowymi -Cicha praca -Niski koszt eksploatacji -Długi okres użytkowania DANE TECHNICZNE: - prędkość na wyjściu motoreduktora około: 1 obr./min. - moc silnika: 0,09 kW (90 W) - przeznaczenie: podajniki ślimakowe 15 kW - mocowanie ośki: zawleczka - śruba Fi 5 o twardości 8.8 - średnica osi montażowej ślimaka w reduktorze fi 20
OPIS PODSTAWOWY Motoreduktor jest to urządzenie składające się z silnika elektrycznego oraz z przekładni służącej do napedzania śruby ślimaka w podajniku ślimakowym lub szuflady w podajniku tłokowym, dzieki czemu opał zostaje podawany do paleniska podajnika. Oferowany przez nas motoreduktor wyprodukowany został przez znaną z jakości swoich wyrobów firmę NORD. Przeznaczony jest do współpracy z podajnikami ślimakowymi o mocach 300 kW. Silnik posiada moc 250 W a na wyjściu motoreduktora otrzymujemy 5,4 obrotu na minutę. Elementy jakie wchodzą w skład sprzedawanego zestawy to silnik i przekładania (widoczne na zdjęciu). Motoreduktor posiada otwór w celu zablokowania w nim osi ślimaka. Zawleczką jest śruba Fi 5 o twardości 8.8. Produkt ten charakteryzuje się bardzo dobrym wykonaniem i wysoką jakością. OPIS SILNIKA Silnik motoreduktora wykonany jest ze stopów aluminium najwyższej jakości. Zapewnia on doskonała i bezawaryjna pracę przez wiele lat. Współpracując z reduktorem tworzy układ napędowy slimaka podajnika ślimakowego lub szuflady podajnika tłokowego. OPIS REDUKTORA Reduktory UNIBLOC posiadają zwarty, aluminiowy korpus, który nie wymaga stosowania dodatkowych pokryw ani uszczelniaczy. Utwardzona obudowa reduktora, zapewnia najwyższą niezawodniść działania, nawet przy pełnym obciążeniu jak również umożliwia w różnorodny sposób mocowania motoreduktora, a wszystko to przy bardzo dobrym współczynniku ceny do jakości. Przełożenie ślimakowe składa się ze ślimaka wykonanego z utwardzonej stali, o specjalnie wyprofilowanej powierzchni bocznej zwojów oraz ze ślimacznicy wykonanej z wysokiej klasy brązu. Taka kombinacja wraz z zastosowanym w reduktorze olejem o wieloletniej trwałości, wykonanym na bazie syntetycznej, zapewnia długi czas pracy i podwyższoną sprawność reduktora. Przekładnie zostały zaprojektowane jako bezobsługowe i są hermetycznie zamknięte. Cztery wielkości reduktorów ślimakowych UNIBLOC - 31, 40 ,50 i 63 obejmują zakres przenoszonego momentu obrotowego do 250 Nm. Seria motoreduktorów UNIBLOC została zaprojektowana w systemie modułowym. System ten zapewnia możliwość dowolnej konfiguracji modułów w zależności od potrzeb. Zestawienie modułów - stopniawejściowego i zaledwie kilku modułów pośrednich umożliwia uzyskanie przełożeń w zakresie od i=5 do i=10000. Przekładnie UNIBLOC posiadające pojedyncze przełożenie ślimakowe pozwalają uzyskać przełożenia w zakresie od i=5 do i=100. Do każdego z modułów pośrednich może zostać przyłączony moduł wejściowy stanowiący adapter IEC, nie powodując konieczności rozszczenienia modułu pośredniego. Reduktory w wersji standardowej, niezależnie od wielkości i przełożenia, są wyposażone w piasto-tuleję sprzęgającą po stronie wejściowej i w wał drążony po stronie wyjściowej. Reduktor w takim wykonaniu jest przystosowany do połączenia z silnikiem. Typoszereg kołnierzy przyłączeniowych oraz sprzęgieł adaptera wejściowego umożliwia zabudowę niemal dowolnego typu silnika kołnierzowego na reduktorze, również silnika z kołnierzem B14. zastosowanie sprzęgła w adapterze wejściowym IEC pozwala na połącznienie wałka silnika z wałkiem ślimaka, niwelując ryzyko niepoprawnego montaż ja i demontaż silnika. Po stronie wejściowej reduktora istnieje także możliwość przyłączenia oprócz adaptera IEC adaptera W lub dodatkowego stopnia walcowego. W razie potrzeby można bezpośrednio połączyć silni z reduktorem, bez stosowania pośredniego elementu sprzęgającego. Motoreduktory ślimakowe UNIBLOC posiadają możliwość zamoacowania: -na łapach - łzpy wykonane po trzech stronach reduktora, -kołnierzowego - dwustronny kołnierz B14. Jedną z opcji jest możliwość wykonania reduktora w wersji z wałem pełnym oraz mocowanego na ramieniu reakcyjnym lub za pomocą zewnętrznego kołnierza. Korzystając z opcji: kołnierzy IEC, adapterów wejściowych W, tulei sprzęgających, kołnierzy wyjściowych, ramion reakcyjnych, dodatkowych walcowych stopni wejściowych - można bezproblemowo dostosować parametry przekładni do wymagań użytkownika. Moment obrotowy: 23 - 316 Nm Wydajność: 0,12 kW - 1,5 KW Decydujące zalety zastosowania napędów z korpusem jednoczęściowym NORD z punktu widzenia użytkownika: -Maksymalna niezawodność -Bardzo wysoki moment obrotowy po stronie wyjściowej -Wysoka obciążalność wału siłami osiowymi i promieniowymi -Cicha praca -Niski koszt eksploatacji -Długi okres użytkowania Parametry techniczne: - prędkość około: 5,4 obr./min. - moc silnika: 0,25 kW (250 W) - średnica osi montażowej ślimaka w motoreduktorze fi 25 - przeznaczenie: podajniki ślimakowe - mocowanie ośki: zawleczka - śruba Fi 5 o twardości 8.8
Opis produktu: Część motoreduktora Piecyka 3B Nord. Duży boczny reduktor.
Opis produktu: Reduktor skośny Piecyk 7. Część motoreduktora łącząca duży i mały reduktor w przekładni Nord P7
Opis produktu: Reduktor, segment motoreduktora Piecyk 3B Nord.
Silnik NORDTyp: 63L/4 TWMoc silnika: 0,18 kW (180 W)Kondensator rozruchowy: 16 uF / 450 VObroty: 1330 obr. / min.Zasilanie: 230 VŚrednica ośki: Fi 11Śruby mocujące kołnierz: M5
Silnik NORD Typ: 63S/4 TW Moc silnika: 0,09 kW (90 W) Kondensator rozruchowy: 12 uF / 450 V Obroty: 1340 obr. / min. Zasilanie: 230 V Średnica ośki: Fi 11 Śruby mocujące kołnierz: M5
W dobrej cenie sprzedajemy motoreduktory i części zamienne renomowanego producenta Nord. To nowoczesne urządzenia potrzebne do prawidłowej pracy podajników opału kotłów centralnego ogrzewania. W naszej ofercie mamy modele zróżnicowane pod względem:
- prędkości na wyjściu,
- mocy silnika,
- średnicy osi montażowej,
- przeznaczenia (do układów ślimakowych, tłokowych).
Niezależnie od wersji wszystkie rodzaje produktów odznaczają się cichą pracą, długim okresem użytkowania, maksymalną niezawodnością w skrajnych warunkach. W ofercie online są również niezbędne podzespoły i materiały eksploatacyjne, takie jak: talerzyki ochraniające przed dostaniem się wilgoci, pyłów, osadów, przyłączeniowe kołnierze, łączniki między silnikiem a reduktorem, osłony zawleczki.
Motoreduktory i części zamienne Nord – postaw na sprawdzonego dostawcę
Szukając podzespołów niezbędnych do podajnikowych pieców grzewczych warto kupić komponenty cenionej firmy oferowane przez sprawdzonego dystrybutora . Motoreduktor Nord i części zamienne tej marki będą dobrym rozwiązaniem. Kupisz je w sklepie internetowym domer.pl!