Jak kupować ?

W dziale "Jak kupować?" znajdą Państwo informacje dotyczące dokonywania zakupów jak również odpowiedzi na pojawiające się i napływające od naszych Klientów pytania. 

Pytania i odpowiedzi ? / !  

 

Jak dokonywać zakupów ?

Sklep Internetowy udostępniony przez Firmę DOMER umożliwia przeglądanie bazy oferowanych produktów. Baza ta jest na bieżąco uzupełniana o nowe pozycje towarowe. W trakcie przeglądania stron sklepu internetowego Klient ma możliwość umieszczania poszczególnych pozycji towarowych w tzw. Koszyku. Po dodaniu danej pozycji do Koszyka Klient może dalej przeglądać ofertę. Towary w Koszyku znajdować się będą tak długo jak klient będzie miał otwarte okno przeglądarki internetowej lub dopóki nie sfinalizuje zamówienia. Dokonanie finalizacji procesu zakupu odbywa się poprzez przejścia do zakładki Twój Koszyk. W tym miejscu można zweryfikować poprawność zawartości Koszyka, zmodyfikować pozycje zamówienia poprzez usunięcie zaznaczonych bądź też zmianę ilości dla danych pozycji zamówienia. Po dokonaniu zmian i akceptacji zawartości Koszyka należy skorzystać z opcji Realizuj Zamówienie. 

Kolejne okno służy do podania danych Klienta. Osoby zarejestrowane już w sklepie powinny użyć danych niezbędnych do zalogowania się w sklepie tj. login i hasło ustalone w trakcie rejestracji. Nowi klienci powinni wypełnić pola danych bilingowych. Po poprawnym wypełnieniu odpowiednich pól i akceptacji tych danych przez Klienta zostaje wyświetlone okno podsumowania zamówienia a następnie klient proszony jest o wybranie sposobu zapłaty i realizacji zamówienia tym sposobem. Po przejściu tego procesu zamówienie jest wysyłane do Firmy DOMER.

 

Jak zostać odbiorcą hurtowym ?

Aby zostać zapisanym w bazie Klientów Firmy DOMER jako odbiorca hurtowy koniecznym jest zarejestrowanie się w sklepie internetowym DOMER. Następnie należy skontaktować się z Firmą DOMER poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres admin@domer.pl z prośbą o zakwalifikowanie do grupy odbiorców hurtowych. Po sprawdzeniu danego Klienta jest on odznaczany w systemie jako odbiorca hurtowy i otrzymuje informację na maila, że jego status w sklepie internetowym DOMER został zmieniony. Od tego czasu logując się na stronie sklepu widzi on umieszczone przy produktach ceny dotyczące odbiorców hurtowych.

 

Jak skontaktować się z firmą DOMER ?

Przygotowaliśmy dla Państwa szereg możliwych dróg kontaktu z nami. Dostępne są następujące:

- telefonicznie: +48 62 742 06 06, faksem: +48 62 742 19 78

- poprzez e-mail:

- r.kowalski@domer.pl - Dział Sprzedaży telefonicznej

- serwis@domer.p - Dział Serwisu

- zamownienia@domer.pl - Dział Zamówień Internetowych

- admin@domer.pl - Administracja sklepem internetowym

Jednocześnie pragniemy poinformować że wszelkie niezbędne dane do kontaktu z naszą Firmą znajdziecie Państwo w zakładce Kontakt.

 

Jak zapłacić za zakupiony towar ?

Płatność za zamówienia zrealizować można wg. poniższych opcji.

1. Płatność pobraniowa u kuriera bądź listonosza - przy odbiorze paczki

2. Płatność na konto przelewem zwykłym - przedpłata

3. Płatność na konto przelewem internetowym - Przelewy24, eService

4. Płatność odroczona, ratalna - PayPo, Blik, systemy ratalne banków wpięte w usługi Przelewy24

 

Realizacja wysyłek

Zamówienia przyjmujemy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień odbywa się zgodnie z informacją umieszczoną w Regulaminie Sklepu Internetowego Firmy DOMER. Wszystkie paczki staramy się wysyłać w ciągu 24 godzin roboczych od momentu potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia. W przypadkach szczególnych tj. w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Klient jest informowany przez nasza Firmę.

Proces realizacji zamówień może ulec wydłużeniu od 3 do 5 dni również w związku z sezonem grzewczym.

Wszystkie paczki są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone - stosujemy opakowania kartonowe, zabezpieczamy przesyłki taśmą, folią stretch, stosujemy również wypychacze. Mniejsze elementy wysyłamy w kopertach bąblekowych.

Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu. Umieszczany jest on na paczce - w przyldze z listem przewozowym bądź wewnątrz paczki. W przypadku kilku paczek pochodzących z jednego zamówienia faktura jest umieszczana na jednej z nich.