silniki elektryczne do motoreduktorów

Silnik 0,09 kW do podajnika Groszek 1 Meblomark 8uF

moc 0,09 kw Polski producent Meblomark silnik wyposażony w zabezpieczenie termiczne cicha praca PARAMETRY TECHNICZNE prędkość obrotowa synchroniczna 1330 min-1 bardzo ciacha praca praca w temperaturze otoczenia do 40st.C napięcie znamionowe 230 V rodzaj pracy S1 (praca ciągła) zabezpieczone termicznie uzwojenie silnika klasa izolacji F stopień ochrony IP 54 kołnierz B14 do mocowania reduktora korpus aluminiowy zwarta budowa OPIS PRODUKTU Silniki są przeznaczone do pracy przerywanej z przekładniami pracującymi w podajnikach paliwa stałego w kotłach centralnego ogrzewania. Można je instalować w urządzeniach, w których występuje temperatura otoczenia do 40°C Z uwagi na to, że silnik posiada uniwersalny rozmiar wału (11 mm) oraz przyłączy śrubowych pasuje praktycznie do każdej przekładni na rynku. Jest to cichy i bezawaryjny silnik stosowany w podajnikach do kotłów przez wielu producentów kotłów. Każdy motoreduktor składa się z przekładni i silnika. Silnik wprawia w ruch przekładnie i ślimak. Silniki dzielą się ze względu na moc oraz zastosowanie. Aby odpowiednio dobrać silnik do motoreduktora należy znać jego moc, wielkość kołnierza montażowego oraz średnicę trzpienia. W ofercie posiadamy silniki głównych wiodących producentów na rynku. Są to silniki najwyższej jakości i trwałości. Silniki wykorzystywane są we większości układów podawania paliwa produkowanych przez największych producentów w Polsce i za granicą.   WYMIARY A -  rozstaw montażowy śrub w poziomie 53 mm B -  rozstaw montażowy śrub w pionie 53 mm C - średnica osi montażowej silnika fi 11 D - rozstaw montażowych śrub po przekątnej 75 mm

brutto: 215,30 zł
(netto: 175,04 zł)

silniki elektryczne do motoreduktorów

Silniki elektryczne z motoreduktorem

Silniki elektryczne z przekładnią, znane również jako motoreduktory, to niezwykle efektywne urządzenia wykorzystywane w wielu aplikacjach przemysłowych. Dzięki konstrukcji łączącej silnik elektryczny i przekładnię w jednym kompakcie zapewniają optymalną wydajność oraz precyzję działania. Kluczowym elementem układu podawania paliwa w kotłach centralnego ogrzewania jest silnik podajnika, jego zadaniem jest napędzanie ślimaka transportującego opał do paleniska kotła.

Stosowanie takich rozwiązań ma wiele zalet. Po pierwsze, są one bardziej energooszczędne niż tradycyjne modele, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji. Po drugie, dzięki kompaktowej budowie zajmują mniej miejsca – co ma szczególne znaczenie w instalacjach o ograniczonej przestrzeni. Po trzecie, ich konstrukcja umożliwia lepszą kontrolę nad prędkością obrotową i momentem obrotowym.

Przekładnie ślimakowe w silnikach elektrycznych

Przekładnie elektryczne działają na zasadzie zmiany prędkości oraz momentu dostarczanego przez silnik. W praktyce oznacza to napędzanie przekładni przez jednostkę napędową, ta następnie przekazuje ruch do innych elementów maszyny lub urządzenia. Przekładnia może zwiększać lub zmniejszać prędkość w zależności od potrzeb użytkownika.

Elementy konstrukcyjne przekładni to przede wszystkim koła zębate, odpowiedzialne za zmianę prędkości obrotowej oraz momentu obrotowego. Inne istotne komponenty to łożyska, zapewniające płynność ruchu i redukujące tarcie, a także uszczelnienia chroniące wewnętrzne części przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami.

Jak wybrać odpowiedni silnik do motoreduktora?

Parametry techniczne silnika do motoreduktora obejmują moc, napięcie zasilania, prędkość obrotową oraz moment obrotowy. Moc określa ilość energii dostarczanej na wyjściu. Napięcie zasilania to wartość elektryczna potrzebna do prawidłowego działania urządzenia. Prędkość obrotowa oznacza liczbę obrotów wykonanych w ciągu jednej minuty, natomiast moment obrotowy wskazuje siłę generowaną przez silnik. Wybór odpowiedniego silnika do motoreduktora jest kluczowy dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Warto zwrócić uwagę na wskazane parametry.