Dział serwisu i reklamacji

Firma Domer posiada własny, wyspecjalizowany dział pomocy technicznej i serwisowej. Nasz serwisant służy pomocą we wszystkich sprawach związanych nie tylko z działaniem poszczególnych urządzeń wokół kotła, ale również doradzi jak rozwiązać codzienne problemy wynikające z użytkowania pieca.  Dział techniczny zajmuje się wszelkimi naprawami gwarancyjnymi jak i pogwarancyjnymi. Przystosowuje urządzenia do współpracy z kotłami i dmuchawami. Fachowa wiedza naszego serwisanta gwarantuje, że wszystkie produkty wychodzące z firmy Domer są na najwyższym możliwym poziomie jakości, a wszystkie naprawy odbywają się w sposób profesjonalny i ekspresowy.

Kontakt z działem serwisowym odbywać się może poprzez drogę mailowa jak i również telefoniczną. Zachęcamy do skorzystania z porad i pomocy. Wyślij zapytanie techniczne, a na pewno skontaktujemy się z Tobą. Pamiętaj, podaj jak najwięcej szczegółów, aby nasz serwisant mógł przygotować się do rozmowy i w jak najlepszy sposób rozwiązać Twój problem. Procedura reklamacyjna szczegółowo opisana jest w naszym regulaminie - zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminu - kliknij tutaj

Serdecznie zachęcamy Państwo do kontaktu z naszym działem technicznym – serwisowym.

e-mail: serwis@domer.pl; telefon stacjonarny: +48 62 742 06 06 wew. 3

 

Dokumenty usprawniające procedurę reklamacyjną

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego - pobierz pdf

 

 

Durch die Nutzung der Website erklären Sie sich mit der Verwendung vo Cookies einverstanden, von denen einige bereits in Ihrem Browser gespeichert sein können. Mehr Informationen dazu finden Sie in de Datenschutzpolitik.